بهترین کلینیک برای لیزر آقایان در رشت

با پیشرفت جوامع امروزی، دیگر صنعت لیز موهای زائد بدن فقط مختص خانم ها نیست وآقایان نیز می توانند برای رهایی از شر مو های زائد بدن خود از این روش استفاده کنند. یکی از بدون دردسر ترین روش های از بین بردن دائمی مو های زائد در بدن، استفاده از دستگاه های لیزر است که باعث می شود تا پوست صاف و بدون مو شود. بسیاری از افراد به دنبال انجام این تکنیک در رشت هستند ولی نتوانستند بهترین مرکز لیزر آقایان در رشت را پیدا کرده که کیفیت بالایی برای خدماتش داشته باشد و درکنار آن، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برای خدماتش دریافت کند. در این مطلب بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر موهای زائد آقایان در رشت را به ترتیب کیفیت و سطح رضایت مشتریان معرفی می کنیم تا بتوانید در آسان ترین راه ممکن، با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان در رشت

یکی از پر طرفدار ترین روش های رفع مو های زائد در بدن لیزر بدن است که برای خانم ها و آقایان انجام می شود. همچنین بسیاری از اقایان برای رفع موهای صورت خود مانند ریش و برای مشخص شدن خط ریش از لیزر استفاده می کنند که باعث روشن شدن پوست صورتشان در نواحی گونه ها و زیر گردن می شود. یکی از شهر های پیش رو و پیشگام در لیزر بدن، شهر رشت است که لیزر مردان رشت کمک بسیاری به رفع مو های زائد می کند. برای پیدا کردن بهترین لیزر موهای زائد اقایان رشت در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مرکز لیزر رشت را در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید.

قیمت لیزر آقایان در رشت

لیست قیمت لیزر آقایان در رشت کلینیک دکتر امانی به شرح زیر می باشد. در جشنواره های تخفیف کلینیک دکتر امانی با تخفیفات ویژه جلسات لیزر خود را رزرو کنید.

  • قیمت لیزر آقایان در رشت پکیج زیر بغل + پشت گردن+ زیر گردن+ خط ریش رایگان 200 هزار تومان
  • قیمت لیزر آقایان در رشت پکیج نصف دست + جلو تنه+ ناحیه تناسلی + زیر بغل رایگان 350 هزار تومان
100 هزار تومان  قیمت لیزر صورت آقایان در رشت
50 هزار تومان قیمت لیزر گوش آقایان در رشت
79 هزار تومان قیمت لیزر زیر گردن آقایان در رشت
79 هزار تومان قیمت لیزر پشت گردن آقایان در رشت
79 هزار تومان قیمت لیزر ریش مردان در رشت
200 و 90 هزار تومان قیمت لیزر دست آقایان در رشت (کامل/نصف)
60 هزار تومان قیمت لیزر سر شانه آقایان در رشت
100 هزار تومان قیمت لیزر زیر بغل آقایان در رشت
160 هزار تومان قمیت لیزر بالا تنه آقایان در رشت
80 هزار تومان قیمت لیزر شکم آقایان در رشت
80 هزار تومان قیمت لیزر سینه آقایان در رشت
250 و 125 هزار تومان قیمت لیزر پا آقایان در رشت (کامل/نصف)
60 هزار تومان قیمت لیزر کشاله ران آقایان در رشت
160 هزار تومان قیمت لیزر کل پشت و کمر آقایان در رشت
89 هزار تومان قیمت لیزر باسن آقایان در رشت
139 هزار تومان قیمت لیزر ناحیه تناسلی آقایان در رشت
300 هزار تومان قیمت لیزر بالا تنه کامل آقایان در رشت
660 هزار تومان قیمت لیزر کل بدن آقایان در رشت (فول بادی)

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد آقایان در رشت

برای انجام لیزر بدن در خانم و اقایان، کلینیک ها و مراکز زیادی در رشت وجود دارند. همانطور که می دانید بهترین مکان برای انجام لیزر کلینیک ها هستند که زیر نظر پزشک متخصص پوست و زیبایی خدمات لیزر را برای افراد انجام می دهند. انجام دادن لیزر بدن در آرایشگاه ها یا مراکزی که زیر نظر مستقیم پزشک نیستند، خطرات بسیار زیادی برای سلامتی و زیبایی مانند سوختگی، اسکار، عفونت و .. به وجود می اورد. همچنین دستگاه های مورد استفاده کلینیک نیز بسیار مهم است. زیرا با استفاده از دستگاه های بی کیفیت تاثیری در رشد و از بین رفتن مو ها ایجاد نمی شود و مشتری عملا پول خود را دور ریخته است. به همین دلیل در اولین قدم لیزر را زیر نظر پزشک و در کلینیک ها انجام بدهید. سپس برای انتخاب کلینیک دانش پزشک، کیفیت خدمات، برند دستگاه ها و رضایت مشتریان را مد نظر قرار دهید.
در ادامه مطلب بهترین کلینیک های لیزر بدن آقایان در رشت را به ترتیت کیفیت خدمات و هزینه مناسب معرفی می کنیم.

1- کلینیک دکتر شهروز امانی

کلینیک زیبایی دکتر امانی

کلینیک دکتر امانی با سال ها تجربه و کیفیت بالای خدمات زیبایی خود، توانسته به یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین کلینیک های زیبایی در رشت و شهر های اطراف تبدیل شود. در این کلینیک کلیه خدمات زیبایی مخصوصا لیزر مردان رشت انجام می شود. یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های کلینیک دکتر امانی قیمت و هزینه لیزر موهای زائد آقایان رشت است که در مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن قرار دارد تا آسایش خاطر مشتریان حفظ شود.
دستگاه های مورد استفاده برای لیزر آقایان رشت در کلینیک دکتر امانی جزو برترین دستگاه های لیزر در دنیا هستند که با کوتاه ترین طول درمان، می توانند مو های زائد بدن آقایان را از بین ببرند.
کلینیک دکتر امانی به عنوان بهترین و معتبر ترین کلینیک خدمات زیبایی در رشت خدمات دیگری نیز دارد:

کلینیک های دیگری که لیزر موهای زائد مردان رشت را انجام می دهند نیز شامل موارد زیر هستند:

دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی سیگارودی نیز در کلینیک خود لیزر بدن آقایان در رشت را انجام می دهند. همچنین خدمات دیگری مانند فیلر، زاویه سازی صورت، مزوتراپی مو، لیفت بینی و صورت با نخ، بوتاکس، رفع مشکلات و لک های پوست و … را نیز انجام می دهند.

دکتر فیاض مقدم

دکتر فیاض مقدم

در کلینیک دکتر فیاض مقدم نیز خدمات زیبایی مانند لیزر مو های زائد آقایان و خانم ها، خدمات زیبایی پوست و مو و … در رشت انجام می شود.

کلینیک زیبایی باران

کلینیک زیبایی باران

در این کلینیک علاوه بر لیزر موهای زائد آقایان در رشت لیزر بانوان نیز انجام می شود. همچنین خدمات دیگری مانند تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ، بوتاکس، ریموو تتو، هایفو تراپی، میکرودرم ابریژن و … نیز انجام می شود.

کلینیک لیزر و زیبایی بلزا

در این مرکز خدمات لیزر آقایان در رشت و خانم ها در کنار خدمات زیبایی پوست انجام می شود.

مرکز لیزر و زیبایی آناهید

این مرکز به صورت تخصصی خدمات لیزر بدن و صورت برای آقایان و خانم ها را در رشت انجام می دهد.

آدرس: رشت – بلوار قلیپور – نرسیده به آموزشگاه رانندگی هدف – ساختمان ارگ – واحد22

مرکز لیزر نیلا

مرکز لیزر نیلا نیز به صورت تخصصی در حیطه لیزر بدن برای آقایان و خانم ها فعالیت می کند.

شماره تماس:09116693711
آدرس:رشت.نرسیده به میدان قلی پور.بعد از بیمارستان پارس ابتدای پل روگذر نبش کوچه جوادی مرکز نیلا

قیمت لیزر موهای زائد آقایان در رشت

قیمت لیزر موهای زائد آقایان در رشت

بسیاری از آقایان قصد انجام لیزر بدن در رشت را دارند ولی از هزینه لیزر موهای زائد آقایان رشت اطلاعی ندارند و تصور می کنند که هزینه و قیمت این خدمات بسیار گران است. در حالی که می توانید با انتخاب بهترین کلینیک خدمات زیبایی و لیزر مردان در رشت، با قیمتی بسیار مناسب از مو های زائد بدن و صورت خود رهایی یابید.
یکی از ویژگی های کلینیک دکتر امانی که آن را نسبت به کلینیک های دیگر برتر و متفاوت ساخته است و طرفداران و مشتریان زیادی به خود جذب کرده، قیمت بسیار مناسب برای خدمات خود مخصوصا لیزر موهای زائد آقایان در رشت است.
با استفاده از خدمات کلینیک دکتر امانی در هزینه مناسب و کیفیت بالا، می توانید پس از چند جلسه به راحتی مو های زائد هر نقطه از بدن خود را که می خواهید با درد بسیار کم و با بهترین دستگاه های لیزر از بین ببرید. همچنین بهترین مزیت کلینیک دکتر امانی در رشت این است که خدمات زیبایی مخصوصا لیزر زیر نظر مستقیم پزشک و با معاینه او انجام می شود تا زیبا جو درگیر هیچ گونه عوارض و مشکلی نشود.
برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد در رشت می توانید با شماره تلفن 01332733126 تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن
مشاوره و دریافت نوبت